Zendesk - asiakaspalveluratkaisu

Parempaa asiakaspalvelua Zendeskin avulla

Zendesk Logo

Zendeskin asiakaspalveluratkaisu on virtaviivainen ja yksinkertainen käyttää. Pilvipohjaisen ratkaisun avulla asiakaspalvelutyökalun käyttöönotto on ennen näkemättömän nopeata.

Zendeskin avulla tuet asiakkaitanne riippumatta yhteydenottokanavasta. Zendesk integroituu organisaation sähköpostiin, sosiaalisen median palveluihin (esim. Facebook ja Twitter) ja puhepalvelveluihin. Järjestelmä tarjoaa myös mahdollisuuden online keskusteluihn asiakkaiden kanssa sisäänrakennetun chat-palvelun avulla.

Zendeskin joustavien automatisointivälineiden avulla organisaatiot voivat tehostaa asiakaspalveluaan. Usein toistuvat tehtävät voidaan tallentaa järjestelmään ja tarvittaessa myös automatisoida.

Itsepalvelu

Ratkaisu sisältää asiakkaille tarkoitetun itsepalveluportaalin. Portaalin avulla asiakkaat pääsevät käsiksi ratkaisukantoihin ja yhteisöpalveluihin. Portaalin avulla asiakkaille voidaan tarjota myös mahdollisuus luoda uusia palvelupyyntöjä räätälöitävien lomakkeiden avulla. Portaali tukee yli 40 eri kieltä.

Palvelun kehittäminen

Zendeskin tilastointi- ja palauteominaisuuksien avulla organisaatiot voivat kehittää palveluaan. Ratkaisun sisäänrakennettujen raportointi ja analyysityökalujen avulla pysyt aina tilanteen tasalla ja voit puuttua palvelun pullonkauloihin proaktiivisesti.

Zendeskin valmiiden integraatioiden avulla asiakaspalveluratkaisun liittäminen esim. CRM-järjestelmiin tai julkaisujärjesteliin käy käden käänteessä. Järjestelmän integraatiorajapinnan kautta järjestelmä on helppo liittää osaksi muita yrityssovelluksia.

Aidosti monikanavainen ratkaisu

Zendeskin monipuolisten yhtendenottokanavien avulla keskität organisaationne kaikki tukipyynnöt yhteen paikkaan. Zendesk on integroitu tiiviisti keskeisimpiin sosiaalisen median työkaluihin (mm. Facebook ja Twitter) ja mahdollistaa aidosti asiakaspalvelun sosiaalisen median avulla. Zendeskin some-ominaisuuksien ansiosta ratkaisun avulla on mahdollista tukea myös organisaation markkinointia ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.

Hyödyt

Helppokäyttöinen

Yksinkertainen ottaa käyttöön ja helppo käyttää.

Tehokas

Saa aikaan enemmän vähemmällä vaivalla.

Joustava

Skaalautuva järjestelmä jota on helppo muokata.

Alhainen TCO

Enemmän vastinetta rahalle.

Aerion on Zendesk Authorized Partner

Asiantuntijoidemme avulla toteutat Zendesk käyttöönoton nopeasti ja kivuttomasti.

Tyypillisiä haasteita käyttöönottoprojekteissa ovat:

  • Integraatiot olemassa oleviin järjestelmiin
  • Data-migraatiot legacy-järjestelmistä
  • Raportoinnin suunnittelu ja kehittäminen
  • Työnkulkujen virtaviivaistaminen Zendeskin prosessityökalujen avulla

 

Lisätietoja järjestelmästä valmistajan sivuilta.

 

Aerion Blog

Customer/Consumer Identity and Access Management – CIAM

Internal and external Identity and Access Management (IAM) use cases have been traditionally taking care of by two separate teams: IT for the internal, Development Team for the external. This has led to two separate Identity stores and processes within the organizations.

Lue lisää...

Video: macOS management and DEP enrollment with VMware AirWatch

New macOS devices can be easily setup by end-users within minutes through Apple DEP enrollment. AirWatch provides powerful, yet easy to use functionality to enable users with straight forward access to intranet resources, but keeping devices secure and compliant with enterprise policies.

Lue lisää...

OKTA and VMware join forces for mobile & cloud security and usability

OKTA and VMware announced their technology co-operation in OKTANE Las Vegas on 23.5.2018. Common customers, like Adobe, had been asking for this integration to get device compliance checks by VMware AirWatch combined with OKTA’s leading Identity Cloud solutions. .

Lue lisää...