Zendesk - asiakaspalveluratkaisu

Parempaa asiakaspalvelua Zendeskin avulla

Zendesk Logo

Zendeskin asiakaspalveluratkaisu on virtaviivainen ja yksinkertainen käyttää. Pilvipohjaisen ratkaisun avulla asiakaspalvelutyökalun käyttöönotto on ennen näkemättömän nopeata.

Zendeskin avulla tuet asiakkaitanne riippumatta yhteydenottokanavasta. Zendesk integroituu organisaation sähköpostiin, sosiaalisen median palveluihin (esim. Facebook ja Twitter) ja puhepalvelveluihin. Järjestelmä tarjoaa myös mahdollisuuden online keskusteluihin asiakkaiden kanssa sisäänrakennetun chat-palvelun avulla.

Zendeskin joustavien automatisointivälineiden avulla organisaatiot voivat tehostaa asiakaspalveluaan. Usein toistuvat tehtävät voidaan tallentaa järjestelmään ja tarvittaessa myös automatisoida.

Itsepalvelu

Ratkaisu sisältää asiakkaille tarkoitetun itsepalveluportaalin. Portaalin avulla asiakkaat pääsevät käsiksi ratkaisukantoihin ja yhteisöpalveluihin. Portaalin avulla asiakkaille voidaan tarjota myös mahdollisuus luoda uusia palvelupyyntöjä räätälöitävien lomakkeiden avulla. Portaali tukee yli 40 eri kieltä.

Palvelun kehittäminen

Zendeskin tilastointi- ja palauteominaisuuksien avulla organisaatiot voivat kehittää palveluaan. Ratkaisun sisäänrakennettujen raportointi ja analyysityökalujen avulla pysyt aina tilanteen tasalla ja voit puuttua palvelun pullonkauloihin proaktiivisesti.

Zendeskin valmiiden integraatioiden avulla asiakaspalveluratkaisun liittäminen esim. CRM-järjestelmiin tai julkaisujärjesteliin käy käden käänteessä. Järjestelmän integraatiorajapinnan kautta järjestelmä on helppo liittää osaksi muita yrityssovelluksia.

Aidosti monikanavainen ratkaisu

Zendeskin monipuolisten yhteydenottokanavien avulla keskität organisaationne kaikki tukipyynnöt yhteen paikkaan. Zendesk on integroitu tiiviisti keskeisimpiin sosiaalisen median työkaluihin (mm. Facebook ja Twitter) ja mahdollistaa aidosti asiakaspalvelun sosiaalisen median avulla. Zendeskin some-ominaisuuksien ansiosta ratkaisun avulla on mahdollista tukea myös organisaation markkinointia ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.

Hyödyt

Helppokäyttöinen

Yksinkertainen ottaa käyttöön ja helppo käyttää.

Tehokas

Saa aikaan enemmän vähemmällä vaivalla.

Joustava

Skaalautuva järjestelmä jota on helppo muokata.

Alhainen TCO

Enemmän vastinetta rahalle.

Aerion on Zendesk Authorized Partner

Asiantuntijoidemme avulla toteutat Zendesk käyttöönoton nopeasti ja kivuttomasti.

Tyypillisiä haasteita käyttöönottoprojekteissa ovat:

  • Integraatiot olemassa oleviin järjestelmiin
  • Data-migraatiot legacy-järjestelmistä
  • Raportoinnin suunnittelu ja kehittäminen
  • Työnkulkujen virtaviivaistaminen Zendeskin prosessityökalujen avulla

 

Lisätietoja järjestelmästä valmistajan sivuilta.

 

Aerion Blog

Henkilöstöhallinnan järjestelmä ja käyttöoikeuksien automatisointi – HR-Driven IT Provisioning

Käyttöoikeuksien automatisointi varmistaa, että uudella työntekijällä ovat kaikki tarvittavat sovellukset käyttövalmiina heti ensimmäisenä aamuna.

Lue lisää...

Aerion Solutions Oy:stä VMware End User Computing -alueen ensimmäinen Premier-tason kumppani Suomessa

VMware on nimennyt Aerion Solutions Oy:n VMware Premier -tason kumppanikseen Solution Provider -ohjelmassaan.

Lue lisää...

Video: Chrome OS management with VMware Workspace ONE (AirWatch)

VMware enables organizations to manage and secure Chrome devices alongside other endpoints with a unified, scalable platform.

Lue lisää...