Parempaa asiakaspalvelua Zendeskin avulla
Zendeskin asiakaspalveluratkaisu on virtaviivainen ja yksinkertainen käyttää. Pilvipohjaisen ratkaisun avulla asiakaspalvelutyökalun käyttöönotto on ennen näkemättömän nopeata.
Zendeskin avulla tuet asiakkaitanne riippumatta yhteydenottokanavasta. Zendesk integroituu organisaation sähköpostiin, sosiaalisen median palveluihin (esim. Facebook ja Twitter) ja puhepalvelveluihin. Järjestelmä tarjoaa myös mahdollisuuden online keskusteluihin asiakkaiden kanssa sisäänrakennetun chat-palvelun avulla.
Zendeskin joustavien automatisointivälineiden avulla organisaatiot voivat tehostaa asiakaspalveluaan. Usein toistuvat tehtävät voidaan tallentaa järjestelmään ja tarvittaessa myös automatisoida.
Itsepalvelu
Ratkaisu sisältää asiakkaille tarkoitetun itsepalveluportaalin. Portaalin avulla asiakkaat pääsevät käsiksi ratkaisukantoihin ja yhteisöpalveluihin. Portaalin avulla asiakkaille voidaan tarjota myös mahdollisuus luoda uusia palvelupyyntöjä räätälöitävien lomakkeiden avulla. Portaali tukee yli 40 eri kieltä.
Palvelun kehittäminen
Zendeskin tilastointi- ja palauteominaisuuksien avulla organisaatiot voivat kehittää palveluaan. Ratkaisun sisäänrakennettujen raportointi ja analyysityökalujen avulla pysyt aina tilanteen tasalla ja voit puuttua palvelun pullonkauloihin proaktiivisesti.
Zendeskin valmiiden integraatioiden avulla asiakaspalveluratkaisun liittäminen esim. CRM-järjestelmiin tai julkaisujärjesteliin käy käden käänteessä. Järjestelmän integraatiorajapinnan kautta järjestelmä on helppo liittää osaksi muita yrityssovelluksia.
Aidosti monikanavainen ratkaisu
Zendeskin monipuolisten yhteydenottokanavien avulla keskität organisaationne kaikki tukipyynnöt yhteen paikkaan. Zendesk on integroitu tiiviisti keskeisimpiin sosiaalisen median työkaluihin (mm. Facebook ja Twitter) ja mahdollistaa aidosti asiakaspalvelun sosiaalisen median avulla. Zendeskin some-ominaisuuksien ansiosta ratkaisun avulla on mahdollista tukea myös organisaation markkinointia ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.
Hyödyt
Helppokäyttöinen
Yksinkertainen ottaa käyttöön ja helppo käyttää.
Tehokas
Saa aikaan enemmän vähemmällä vaivalla.
Joustava
Skaalautuva järjestelmä jota on helppo muokata.
Alhainen TCO
Enemmän vastinetta rahalle.
Aerion on Zendesk Authorized Partner
Asiantuntijoidemme avulla toteutat Zendesk käyttöönoton nopeasti ja kivuttomasti.
Tyypillisiä haasteita käyttöönottoprojekteissa ovat:
- Integraatiot olemassa oleviin järjestelmiin
- Data-migraatiot legacy-järjestelmistä
- Raportoinnin suunnittelu ja kehittäminen
- Työnkulkujen virtaviivaistaminen Zendeskin prosessityökalujen avulla
Lisätietoja järjestelmästä valmistajan sivuilta.